duminică, mai 11, 2008

EU N-AM PLECAT DIN MUNŢI,,,

Eu n-am plecat...

Eu n-am plecat din Munţi cu-adevărat,

Chiar de plătesc prin alte părţi chirie,

În Sohodol, pe buza unui Sat

Stă Casa părintească mărturie

Şi-adeseori spre seară când urc Dealul

Cu fruntea-nbrobonită de sudoare,

Simt cum tresaltă-n mine-ntreg Ardealul

Şi iarba geme arsă sub picioare.

Acolo sunt de drept strămoşii toţi,

În subpământul sfintei Transilvanii,

Cei puşi în furci, crucificaţi pe roţi,

Oricât de-nstrăinaţi au fost, sărmanii...

Albac şi Vidra, Cărpiniş, Abrud,

Cu toată Ţara Moţilor sub pleoape,

Oricât ar viscoli prin fluier surd

De Munţii ăştia voi rămâne-aproape!

Că m-au legat de ei cu jurământ

Părinţii mei din lacrimă şi pâine,

Eu n-am plecat din Munţi, aicea sunt,

Aici şi după moarte voi rămâne!

Niciun comentariu: