sâmbătă, mai 17, 2008


POEME DE DUMINICĂ



Motto:"Există oameni, care prin frumuseţea lor interioară

aduc lumină şi caldură în viaţa celorlalţi".


Vis II...


Se făcea că nu mai ştiam

să respir.

Uitasem

dintr-o dată

jocul acesta sublim.

Prea devreme

unii

au şi început

să se bucure

de lipsa mea

de

memorie.

Hohotele lor

sălbatice

de râs

m-au trezit

din somn,

aducându-mi aminte...


Si vine noaptea...



Si vine noaptea, vine ca un fur,

Amiezile îmi sunt tot mai puţine

Şi-i tot mai multă linişte in jur-

Nu mă-ntreba de unde şi de cine...


Străin îmi pare Ochiul care plânge

Prin gândul meu de-a pururea flămând,

Nici Umbra mea nu o mai pot ajunge,

S-a-ndepărtat de mine murmurând...


Şi vine noaptea şi-i atâta ceaţă

n ochii tăi, în ochii lumii iar-,

Ce-i dincolo de ea, e Dimineaţă,

Ori este cea din urmă-n Calendar?...



Lectură...

Duminica,12 febr.2006


Nu mă-ntrebati de ce din versul meu

Vocalele sunt, toate, supărate-,

Primiţi-mă cum sunt şi sunt mereu,

Iertarea să vă fie semn de carte


Din ochii voştri obositi de har

Când vor citi Lumina din cuvinte-

Şi-ntre coperţi închideţi-mă, dar,

Cu pleoapele aducerii aminte...


Trece Timpul...


Trece Timpul

pe stradă

desculţ,

cu

un

copil

de mână...

Vântul

se-ncurcă

prin bărbile

lor...


Trupul meu...



Trupul meu despre suflet

numai

de bine

vorbeste.

Invers-

nu

stiu!

Niciun comentariu: