duminică, martie 22, 2009

DIN FERICIRILE MELE...

POEME DE DUMINICĂ, 22 Martie 2009.

CU TINE…
21/22 Martie 2009.

Când Ziua trudită în somn se coboară
Precum în noaptea din lut rădăcina,
Cu tine vorbesc, Poezie-fecioară,

Ca orbul din Visul mereu cu lumina...

Din palmele Clipei se-apleacă şi bea
Sufletul meu frumuseţea ei toată,
Tu ştii că mi-eşti dragă, de Dragostea mea
Să nu-ţi fie teamă, nu, niciodată!

Cu tine voi sta împreună o Viaţă,
Până la capătul ei să te scriu,
Până se face în Cer dimineaţă,
Până se face de n-o să mai fiu...

DE O FI...
22 Martie 2009.

De o fi
Să mor
În
POEZIE,
Doamne,
Vreau
Duminică
Să-mi
Fie!




BIOGRAFIE...
22 Martie 2009.

Prea multe lucruri
Nici eu
Nu ştiu despre
Mine
Să spun.
Biografia mea

Uneori
E atât
De săracă!
Ştiu doar atât,
Nu sunt
Copilul din flori,
Am un tată
Roman
Şi o
Mamă
Dacă!
De acolo în jos,
Ori
În sus,
E grija celui
Ce mă întreabă...
Acum
Nu mai e
Timp
De răspuns,
Iertaţi-mă,
Eu am
Atâta treabă..


SINGUR CU DURERILE MELE...
22 Martie 2009.

Ce fericit sunt
Singur
Aici
Pe pământ
Cu durerile mele
Ascunse!
Într-o zi
Voi fi
Şi mai singur
Cu ele,
Precum ai fost
Şi tu
Atunci,
Iisuse!

MIERLA...
22 Martie 2009.

Îmi vine să plâng
Şi nu ştiu
De ce,
Afară
O mierlă
Se aude
Cântând...
Ceva ciudat
Cu mine se petrece,
Oare
Cine îmi umblă
Prin
Gând?

TĂCERILE MELE...
22 Martie 2009.

Nu mai răscoli
Prin
Tăcerile
Mele,
Spun
Şi eu,
S-ar putea
Să te doară...
Nu în fiecare noapte
Sunt
Stele,
Nici eu nu sunt
În fiecare
Seară...
Nu aştepta niciodată
Răspuns
Unde sunt ele,
Eu
Unde
Ascuns...

RETRACTORI...
22 Martie 2009.

Mă întrebaţi
Dacă am retractori,
Dacă sunt,
Şi sunt prigonit
Uneori?
Nu mai ţin minte
Acum
Să vă spun,
Sunt încă!
Sunt
Încă
Pe drum...

VISUL...
22 Martie 2009.

Afară e noapte
Şi noaptea
E grea,
Acolo
Sunt
Viscolite omături,
Stai lângă
Mine
Şi nu mai pleca,
Îmi spune
Ea, POEZIA de-alături...


Niciun comentariu: