duminică, iulie 19, 2009

MI-E TÂNĂR GÂNDUL...

Duminică, 19 iulie 2009.

Mi-e tânăr gândul, Doamne şi mereu
Mă poartă şi călare şi pe jos,
Mă simt pe rând, omidă, vultur, leu
Şi câteodată, încă, Făt Frumos...

Acum sunt lângă tine, nu-l auzi
Cum bate în retina ta cu Dor?
De ce tresari, n-ai unde să te-ascunzi,
Cum nu se-ascunde umbra de sub nor...

De nu-i deschizi el n-are ce să-ţi facă
Şi lui întodeauna mă supun,
Dar nu-i nimic, e supărat şi pleacă
În Munţi să se-odihnească sub gorun...

Ci vine iar şi o să dea năvală,
Ca Râul, cel de Aur, dintre stânci,
Sub tâmpla mea e tulnic şi răscoală,
Cu el în braţe poţi să râzi, să plângi...

El e devreme, dar e şi târziu,
Nu ştii când pleacă, nici nu ştii când vine,
Mă scrie el pe mine, eu îl scriu?
Să-i cărunţească Vârsta, n-are cine...

Niciun comentariu: