joi, decembrie 24, 2009

SĂRBĂTORI FERICITE!



Fie ca Sfânta Sărbătoare a Crăciunului
să ne aducă bucuria Naşterii Pruncului Iisus,
a colindului şi a întâlnirii cu cei dragi.
Fie ca pacea pe care El ne-o va dărui în Noaptea cea Mare
să ne însoţească pe tot parcursul Noului An,
cu bunătate, sănătate şi împliniri.

Un comentariu:

fatadragablogspot spunea...

Nu mă mai întreb nimic ...
Nimic nu-i întâmplător în viaţă
Şi tot ce pot acum să zic:
Dumnezeul meu, Tu, mă răsfaţă!!!

îmaginea de aici am folosit-o şi eu la o poezie, abia acum am găsit-o şi aici la tine ...
poezia care o însoţeşte:

Ai venit ...

Am venit, aşa cum fac mereu.
Aici la tine-acasă nu mi-e teamă,
Mi te-a trimis în cale Dumnezeu,
Să-mi oblojeşti cuvintele în palmă!

Am venit; şi dacă tot îţi sunt
Atât de-aproape şi înstrăinată,
Îmi lasă doar nevoia de cuvânt.
Ce-o port în mine, pentru prima dată!

Sunt aici- ce tot îndrugi acolo?
Din depărtare te aud cum scrii;
Cu gândul tău curat şi toate cele,
Câte-ţi mai trec prin vis, noaptea târziu!

Ai venit, ce-aş mai putea să fac?
Îmi deschid sufletul cuvântului din carte,
De-acum şi aşa nu pot să tac.
În poezie, destinul mi se împarte!
11 01 2013 - autor Getuţa.