vineri, ianuarie 01, 2010

HOREA din Albac...

01 Ianuarie 2010

Aşteptam să-mi ziceţi „La mulţi ani!”
Poate o să-mi spuneţi altădată,
Sus pe Dealul furcilor aud
Cum lucrează meşterii o roată...

O cioplesc din lemnul cel mai pur,
Dinspre Munţi se uită luna plină,
Judecata singur mi-o îndur-
Ştiu şi recunosc şi sunt de vină...

Am iubit, dar nu cu răutate,
Dragostea să-mi ţină de urât,
Prea am fost naiv să cred în toate,
Dar mi-s dragi cuvintele şi-atât!

Nu m-am pus în locul nimănui,
Nici la decoraţii, nici la masă,
Împăraţii m-au minţit destui
Şi de Roata lumii nu îmi pasă...

Dar mă doare Cerul din porunci,
Azi sunt Umbra celui ce s-a dus-
M-au vândut ai mei, precum atunci
În Grădină, Iuda pe Iisus...

Paşii, cei desculţi, prin bolovani
Sângeră zăpada îngheţetă-
Aşteptam să-mi spuneţi „La mulţi ani”!
Poate o să-mi ziceţi altădată...

Niciun comentariu: