sâmbătă, mai 08, 2010

Poem de tras pe roată...

7/8 Mai 2010.

Mă simt ca animalul prins în ham
Şi-aud lătrând aceeaşi mitralieră-
De sunt bugetar ce vină am?
Salariul meu încape-n tabacheră...

Şi fratele, plugarul, e la fel,
De ce ne condamnaţi pe toţi la moarte?
Îl căutaţi zadarnic pe mişel,
Baiul e demult în altă parte...

Nu e plătită munca celui bun,
Toţi harnicii din zarea asta pleacă,
De-aceea geme Umbra sub gorun,
De-aceea ne e Patria săracă

Şi din puţinul ei care se fură
Cu acte-n regulă voi nu vedeţi,
Doamne, câtă vreme mai îndură
De nu se surpă Cerul în poeţi?!

De ce tot condamnaţi la dializă
Un întreg şi oropsit popor?
La cei ce-au născocit această criză
Veşnic să le fie-n curtea lor!

Eu ştiu că n-aveţi timp să-mi ascultaţi
Cuvintele acestea supărate-
Mă simt ca animalul prins în laţ
Şi amiroase-a nouă sute şapte...

Niciun comentariu: