sâmbătă, iulie 17, 2010

Boare de Poem...

15 iulie 2010, spre seară...


Şi din grădină liniştea s-a dus,
Intram în ea ca într-o Rugăciune,
E vară şi cad merele de sus
Şi Aerul miroase a tăciune...

Cu tălpile desculţe altădată
Treceam prin Vie fără nici un gând,
Acum aud prin frunza ei uscată
Strugurii sub arşiţă plângând...

Se face seară când îţi scriu aceste
Cuvinte ca o boare de poeme
Şi parc’aştept de undeva o veste
Dintr-un sfârşit ori început de vreme...

Un comentariu:

Mariana Rogoz Stratulat spunea...

Popas în Dor

Mă poartă paşii spre viaţa unui gând.
Mă-ndrept agale spre-un timp ieşit din rând
şi îmi doresc s-ajung la visul unui Om
ce-ncet şi-ascunde clipele-ntr-un tom.

.........................................................

Mă poartă paşii înspre nemurire
şi-mi tremur vorbele stingher.
M-apropii de trecutu-i-fericire
şi-ating gingaş cuvântul. Vechi mister!

Privesc cu teamă către un suspin.
Mă-nchin sfios şi palmele-mi aşez
pe taina unui vechi şi nou destin
a omului născut timid în crez.

Un scurt popas în tremurul de dor,
în amintirea chemărilor de seară
la Domnul Horia, blând şi cald izvor,
şi-i dau bineţe ca moţii-odinioară.

Mariana Stratulat

Panciu, 21 iulie 2010