duminică, iulie 18, 2010

Nu vine inspiraţia...

Duminică, 18 Iulie 2010.

Nu vine inspiraţia, zadarnic
Te chinui ca Ulise pe catarg,
Sirenele te-ademenesc în larg,
Cântecul lor e tot mai nehotarnic...

Nu vine inspiraţia, nu-i slugă
Să o chemi la curtea ta când vrei,
De la-nceputul lumii duhul ei
Are chip de flacără şi rugă...

Nu vine inspiraţia, când vine
Să-i fii în toate gazdă pe măsură,
Ea nu ştie de glorie şi ură,
Invidie să nu găsească-n tine!

Dacă nu ai în suflet strop de har
Profesorul degeaba îţi dă lecţii
Să vină Inspiraţia, poeţii
Au Sărbătoarea lor în calendar...

Un comentariu:

fatadragablogspot spunea...

Citind aceste versuri, la care mă închin,
Văzându-le şi data în înţelesul lor,
Mi-aduc aminte ziua şi nu-i întâmplător;
Că mi-ai răspuns - m-am amuzat puţin.

Tu ai răspuns pentru orice scriu eu :), mi-ai adus-o în eticheta aceea cu pamfletul meu, mă uimeşte asta şi continui să cred ceea ce am mai spus şi altă dată :)
Îmi eşti vital, ca aerul pe care îl respir ... Omule Bun!