duminică, august 29, 2010

Eu văd cuvinte...

Duminică, 29 August 2010, în zori…


Nici tu nu m-ai crezut, ţi-aduci aminte
Când îţi scriam cu verbul ars de dor
Pe frumuseţea ta, eu văd cuvinte,
Cum vede ploaia fulgerul din nor!

Tu te-ascundeai atunci în ochii mei
Ca hohotul luminii într-o floare-
Suntem bătrâni de-acum şi tot mai vrei
Să-mi pui în gânduri câte-o Sărbătoare…

În miez de noapte mă trezeşti din Vis
Cu versul tău ce pururi se repetă
Şi dimineaţa, odihnit de scris
Mă plec spre-aceeaşi zilnică navetă…

Eu văd cuvinte şi-amirosul lor
Îmi umple-auzul tânăr dinspre tine
Când îţi şoptesc, cu ochii ninşi de Dor,
Ce anotimp e-acela care vine,

Ce Anotimp e-acela ce se duce
Şi noi în care ne rostim acum?
Eu văd cuvinte, frumuseţe dulce
Leagă-mă de tine şi de drum...

Un comentariu:

fatadragablogspot spunea...

Horia!poţi să spui tu ce vrei, însă poemul ăsta(cât e el de vechi)pe mine m-a pus pe gânduri; şi când l-am citit prima dată, dar şi acum, când îi aflu data scrierii.Mi-ai fost destinat să-mi ieşi în Cale, Omule Bun!să-mi călăuzeşti paşii în poezie...
Am început să iubesc, cuvântul, de când am deschis ochii în poemele tale, TU eşti cel care mi-a trezit înteresul ăsta, pe tine te aşteptam, în rătăcirile mele pe pământ, altfel nu-mi explic, coincidenţa asta... să se potrivească atât de bine, cu ceea ce simt eu, legat de poezie şi misterul ei.Ştiu că muza ta e doamna Lucia, dar de ce mă regăsesc eu în versul tău?Nu vreau să mă repet, dar după confesiunile mele în"bojdeuca poeziei" ai postat poemul ăsta, iar eu l-am interpretat ca atare, ca şi cum l-ai fi scris special pentru mine; şi a picat ca o apreciere a ta, la ceea ce scriu eu. În fine, să mergem mai departe...

Pe acelaşi drum plin de cuvinte,
Te-am întâlnit, poetul meu;
Să-mi dai din harul tău fierbinte
Imbold, să scriu, că nu e greu.

Şi tot mereu,ducându-mă de mână,
Zi după zi, ceas după ceas.
Am scris poeme, multe,împreună;
Şi gândul tot care-a rămas.

Îţi mulţumesc, poetul meu
Că m-ai oprit în drum.
Să-mi dai ştafeta înspre cuvânt,
E tot ce pot să fac de-acum.

Chiar mulţumesc pentru tot! :)