marți, septembrie 07, 2010

MARIA

8 Septembrie...
Când se naşte o Mamă pe pământ, suspină îngerul de bucurie...

De te-a vestit pe lume Cel de Sus,
Preafericită, pururea Fecioară
MARIE, Născătoare de IISUS,
Naşterea de-acum să nu te doară!

Niciodată nu mi-a fost ruşine
De am crezut şi cred că tu Exişti!
Mai sunt destui care nu ştiu de tine,
Prin viaţa asta bieţi aven-turişti...

Ocara să le cadă în pustie,
Ce simt şi văd nu-i treaba lor oricum
Şi Gândul meu e plin de veşnicie-
În urma lui e umbra unui drum...

Iertată-mi fie dar nimicnicia,
Acest Poem aşteaptă un răspuns-
Dacă-n Scriptură nu a fost Maria
Din care Maică s-a-ntrupat IISUS?!

Un comentariu:

fatadragablogspot spunea...

"AVE MARIA"

"Niciodată nu mi-a fost ruşine
De am crezut şi cred că tu Exişti!
Mai sunt destui care nu ştiu de tine,
Prin viaţa asta bieţi aven-turişti...

"ave.n-turişti"
- mi-a plăcut toată poezia, însă mi-a atras atenţia, strofa asta plină de înţelepciune...