vineri, noiembrie 12, 2010

Eu vin şi plec...

10 Nov. 2010.

Eu vin şi plec şi între-aceste două
Atât de simple, drepte paranteze,
E Versul meu, ca bobul cel de rouă
Nu ştie nimeni cât o să dureze...

Atâta doar vă spun că nu-i povară
Nici pentru ierburi şi nici pentru flori,
Eu vin şi plec şi vin a câta oară?
Precum se vine soarele în zori...

Însă lumina nu la toţi le place
Prea târziu să fie ori devreme,
Cine vrea să mă citească-n pace
Până la capăt dacă are vreme,

Cine nu, nu-i nici o supărare
De nu sunt cerşetorul nimănui-
Eu vin şi plec de-aici şi fiecare
Lasă ce poate din averea lui...

Un comentariu:

fatadragablogspot spunea...

Nu ştiu ...

Nu ştiu când vii,
Nu ştiu nici când pleci.
Arde iarba ninsă
pe poteci.
Gândul către seară
mă împinge,
Înveşmântat în strai
de sărbătoare!
La fântână dorul mă
convinge;
Să scriu tot ce-n inimă
mă doare!
10 01 2013