sâmbătă, ianuarie 01, 2011

ÎNCĂ UN AN...

31 Dec/1 Ian., mereu...

Încă un an am pârjolit sub pleoape,
Încă un an, din câţi au mai rămas?
Când vine-o vreme şi-i atât de-aproape
De-acum până la Marele Popas!

Un an al meu? Cine îmi poate spune
Cât am trăit, cât am murit în el?
Cine mai poate oare să-i adune
Clipele pierdute-n chip şi-n fel?

În întrebare mi se face frig
Şi-s tot mai singur împrejurul meu,
Se lasă grea tăcerea când îi strig
Pe cei plecaţi de-aici la Dumnezeu...

Şi eu, acesta, care stau în lume
Cu-nsemnul ei pe suflet şi pe faţă
Şi eu pleca-voi într-o zi anume
Ori într-o noapte fără dimineaţă...

Când ştiu că am să plec pe-acelaşi drum,
Când ştiu că tinereţea mea mă vinde,
Vai, sunt eu oare pregătit acum,
Din viaţa asta ce-o să iau merinde?
............................................................

Cum vine vremea şi-i atât de-aproape
De-aici până la Marele Popas-
Încă un an am tăinuit sub pleoape,
Încă un an, din câţi au mai rămas?

Niciun comentariu: