sâmbătă, februarie 19, 2011

Lacrimă desculţă...

13/14 Febr. 2011.

Toate despărţirile sunt triste,
Cele din care nu mai vii-napoi-
Când voi pleca să-mi pui în mâini batiste
Şi încălţările să-mi fie noi...

Mă chemă Cerul-„gata eşti, Linuţă?”
Ce cunoscut îmi pare acel glas!
Sărmana Mamă, lacrimă desculţă
Prin lumea asta fără de popas...

Mă uit la ea ca l’o icoană dulce,
Când vine seara-n ochii ei căprui
Îşi face aşternutul să se culce
Cu Tatăl nostru spus la căpătâi…

Acum când scriu ea doarme fericită,
Tăcerile din ziuă n-o mai dor,
Doar versul meu se-aude cum recită
Pe fruntea ei ca umbra unui nor…

Un comentariu:

fatadragablogspot spunea...

Mama ...

Mama mea nu ştie,că eu scriu poezii
Nici ei, n-am reuşit să-i scriu
Măcar un rând, să-i spun cât o iubesc
Acum, când nu e prea târziu!