joi, iulie 03, 2014

Condamnarea la moarte...

3 Iulie 2014
Mi-au condamnat la moarte poezia...

Ce vis ciudat! știu, unele-s deșarte!
Azi-noapte-n vis mi-au condamnat la moarte
poezia mea, nescrisă încă;
ce neagră era noaptea și adâncă!

I-am auzit din lacrimi glasul ei:
nu mă vor ucide acei mișei,
ocne și lanțuri pentru mine nu-s,
cum să ucizi ce e trimis de sus?

În condamnarea lor tu să nu crezi,
sunt aer și sunt duh și tot de vezi,
pe pământ nu-i cine să mă prindă,
nici numele măcar să mi-l cuprindă

nicio moarte-n gândul ei nebun,
tu scrie-mă așa cum eu îți spun... ”
Ce vis ciudat! și zorii se revarsă,
parcă mi-e mâna sub cuvinte arsă

și strâng în brațe fericit, lumina-,
Poezia mea, tu iartă-mi vina,
visul acesta nu-i al meu, nu fie!
E condamnat poetul? cine știe...

Niciun comentariu: