marți, iulie 15, 2014

De unde vin...


15 Iulie 2014
Nu ești nimic, dacă nu ești de undeva”.
Thomas Mann

M-am întrebat și eu de unde vin,
Am fost și sunt aici un strop divin
Ca fiecare dintre cei de față,
Precum plecații din această viață,

O taină niciodată dezlegată
Cu toată știința vremii adunată
Sub steaua ce răsare și apune,
Minunea de-a fi om e o Minune!

De unde vin, din care zări anume,
Venirii mele i-a fost dat un nume,
Când mă strigă viața să-i răspund!
În el eu niciodată nu m-ascund,

Îl port cu mine ca pe-un sfânt odor,
Eu știu că vin din suferința lor,
Din Apusenii mei, cei trași pe roată,
Eu vin mereu și nu plec niciodată!

Mă mântui de tăcere când vă scriu
De frații mei și parcă sunt mai viu,
Cuvintele în mine dau năvală,
Ce sfântă și statornică răscoală!
..............................................
De unde vin m-am întrebat și eu
Cu ochii rugători la Dumnezeu,
Să-mi dea atâta timp cât îl pot duce
De la leagăn, până lângă cruce...


Niciun comentariu: