miercuri, noiembrie 19, 2014

E plin pământul de netoți...


19 Noiembrie 2014

Mă doare-n...undeva de voi”
Mi-a scris „ciobanul de la turmă”,
O, Țară plină de nevoi
Și de plecații fără urmă!

O, Țară plină de scaieți
Și de omide târâtoare,
Detună cerul în poeți
Și plâng fântânile-n izvoare!

E plin pământul de netoți
Ce te pândesc la cotitură,
N-ai voie să-i jignești pe hoți
Și pe tâlharii ce te înjură

Și tot mai mulți analfabeți
Dau lecții de umanitate,
Când se trezesc din somn sunt beți,
În viață sunt „deștepți” la toate!

Mă doare-n...undeva de voi”
Mi-a scris „ciobanul de la stână”,
O, Țară plină de nevoi
Din tine ce-o să mai rămână?
............................................
Și tot mai des primesc scrisori,
Să le citesc nu mai apuc
Și-așa îmi vine-adeseori
Să trag zăvorul la feizbuc...

Niciun comentariu: