marți, noiembrie 18, 2014

Nu știe nimeni...

18 Noiembrie 2014

Nu știe nimeni, numai tu, de vrei,
Câtă durere ascund în ochii mei
Și câtă mi-e de sfântă bucuria
Pentru tine, dragoste, dintâia,

Pentru tine, dragoste din urmă,
Neliniștea în sufletul meu scurmă,
Se surpă o fântână-n cer cu apă
Din care gândul însetat se-adapă...

Și azi mă rog cu îngerii împreună
Să potolească marea în furtună,
S-aline vântul urii fără somn,
Acelui Unic Dumnezeu și Domn

Al tuturor plecaților de-afară
Și-al celor care viețuiesc în țară;
Nu-mi știe nimeni dorul de sub pleoape
Și cât văzduh în ochii mei încape!

Nu-mi știe nimeni din cuvânt înaltul,
Și voi să vă iubiți unul pe altul”
Cum ne-a iubit Cel Înviat din moarte,
Iubirea ne adună, nu desparte!

Dacă vreți binele acestei țări
Frați români, din cele patru zări,
Uniți-vă în Dragoste sub soare,
Destulă fie-această dezbinare!


Niciun comentariu: