sâmbătă, noiembrie 01, 2014

Se face liniște...


1 Noiembrie 2014

Se face liniște, dar nu de tot
Și-așa să fie până după vot,
Prea ne-am certat degeaba împreună-
Noi ne risipim, ei se adună!

Uite și acum, așa târziu
Chiorâș se uită una la ce scriu,
Nu candidează, nu vă fie teamă,
Nu e domnișoară și nici mamă,

E o idee care-o port sub frunte,
O să mă duc acolo sus pe Munte
O zi sau două, până-n turul trei,
Să-mi văd în pace de căluții mei

Ce i-am lăsat din liniște curată
Să pască, ei, sătuii niciodată,
S-ascult cum cântă îngerii din slavă,
Să uit de-această ură și gâlceavă,

Să scriu pe frunze și pe piatră arsă
Cu Dorul cel nemăsurat de-acasă
Poemul meu și-așa precum v-am spus
Se face liniște, dar nu de-ajuns;

Noiembrie, de-acum încep să cadă
Primii fulgi legitimi de zăpadă,
S-acopere această murdărie
În care stăm, plătind aici chirie...

Niciun comentariu: