vineri, decembrie 05, 2014

Vine Moșul, vine oare...


Vineri, 5 Decembrie 2014

Vine Moșul, vine oare?
I-am trimis și eu scrisoare
De o lună, să fiu sigur,
Că poștașul nostru-i singur,
Singur, uituc și sărman,
N-am primit răspuns de-un an
Și în loc de urături
Doar somații și facturi!
Acum e la modă-n sat,
Umblă Moșul deghizat,
Unde-i nevasta frumoasă
Și bărbatu-i dus... de-acasă...
De-ar veni Moș Nicolae,
Să le dea la toți bătaie
Celor care se ascund
După chipul lui cel blând;
Peste mări și țări străine
La copiii mici el vine
Să le pună în papuci
Jucării, bomboane dulci
Și mai lasă după ușă
Câte-un pai de nuielușă...
Dar să vină! eu deseară
Nu-i mai las nimic afară,
Am pățit-o și-am văzut
Pe un „moș” anul trecut
Umblând cu cizmele mele,
Ce bine-i ședea cu ele!
Azi mi-a zis puțin șotâng
Îs de-un an și mă cam strâng,
De-o fi cum gândesc ș'apoi
O să-mi iau altele noi...
Vine Moșul, facă-și treaba
Eu n-am bani acum, degeaba,
Umblu tot cu alea vechi,
Am avut două perechi
Cele faine în Ajun
Mi le-a dus un moș nebun...


Niciun comentariu: