duminică, ianuarie 25, 2015

De unde vin...


22 Ianuarie 2015

Mă întreabă cineva, de unde vin?
Și-așteaptă de la mine un răspuns,
Poemul meu are-un miros divin,
Dar cine sunt, nu mă cunosc de-ajuns!

Dacă sunt tânăr, dacă sunt bătrân,
Nici nu mai știu acum atât de bine
De ce-am venit aici, pe-acest tărâm,
Nici clipa când m-am întâlnit cu mine...

Eu am venit ca umbra unui nor
Și-o sfântă bucurie mă învinge,
Știu doar că port cu mine-un Dor
Atât de înalt, c-abia îl pot atinge!

Când scriu, eu simt cum se înfioară
Pădurile de brazi și de goruni,
Mi-e dragă această minunată Țară
În care am cei mai frumoși străbuni!

Mi-e dragă viața-n care stau mereu
Cu gândul dus, acolo sus, departe,
Știu că există-n cer un Dumnezeu
De care doar cuvântul mă desparte!

Mă trag din Munții cei de aur grei,
Ca Arieșul dintre stânci prin lume
Și-adeseori de-acolo, Moții mei,
Îmi strigă Poezia mea pe nume...

Niciun comentariu: