sâmbătă, ianuarie 03, 2015

Internautul...

3 Ianuarie 2015

M-a întrebat o doamnă respectuoasă,
Cine știe, poate și frumoasă,
Pe un ton, aș spune eu, discret,
Dacă nu stau prea mult pe Internet?

Eu, nu stau, el stă în gând mereu,
Poate de-acolo vine versul meu,
Imagini și cuvinte fel de fel,
Mai înainte îi zicea... altfel;

Îmi sap grădina, fac și eu ce pot,
Mai leagăn o nepoată, un nepot
Și câte or mai fi pe lângă casă,
Pensionar cum sunt, de toate-mi pasă!

Duminica ascult o rugăciune,
Mai aflu câteodată vreo minune,
E bun, e rău? fără de el oricum
Nici doamna nu mă întreba acum,

Nu puteam nici eu să îi răspund,
În virtual de viață nu m-ascund-
M-a întrebat o doamnă, așa discret,
Dacă nu stau prea mult pe Internet?

Eu n-am vrut să o întreb și nu se cade,
Sunt un om corect și...cumsecade,
Nici măcar nu știu ce vârstă are,
Unele de-aici...sunt domnișoare,

Și domnișori...din ilegalitate-
Îi respect și le respect pe toate,
Pe unii i-am „blocat” într-adevăr
Spunându-mi că nu am pe creștet păr,

Ba amintindu-mi de un ins Potcoavă,
Înălțat, dându-mă jos din slavă,
Că de citit nu mă citesc oricum,
Nici în viața asta, nici postum...


Niciun comentariu: