luni, septembrie 28, 2015

Nu vreau să îmbătrânesc...


Duminică, 27 Septembrie 2015
căci eu iubesc și flori și ochi și buze și morminte ...”
Lucian Blaga

Nu vreau să îmbătrânesc, doinea odată,
Cu glasul ei dumnezeiesc o fată
Și cântecul acela de demult
Adeseori și astăzi îl ascult...

Mi-aduc mereu cu drag de el aminte,
Nu vreau să îmbătrânesc, oglinda minte,
Și dacă, nu-i la nimeni de folos,
Iar sufletul mi-e tânăr și frumos!

Când eram copil sub chepeneag,
Cât îmi doream să fiu și eu moșneag,
Să spun povești, cum îmi spuneau și mie
În Satul păstrător de veșnicie!

Mă uit la anii mei și ei la mine,
De vârsta mea de-acum nu mi-e rușine,
Precum din Lancrăm ne spunea Poetul,
Iubesc și eu, trecându-mă cu încetul...

Fata aceea scrisă, din poveste,
Tot mai frumoasă și mai dragă-mi este-
Nu vreau să îmbătrânesc aud și-acum
Cântecul ei, în urma mea pe drum...

Niciun comentariu: