marți, octombrie 06, 2015

Octombrie, duminică, în zori...


6 Octombrie 2015
Duminică, 6 Octombrie 2013, ora 5.38
A plecat Mama, ea nu mai este,
Totul ce-a fost e aducere-aminte,
Niciodată n-am crezut în această poveste,
Nu am crezut niciodată în aceste cuvinte!”
Mereu îmi amintesc de tine, Mamă,
Octombrie, duminică, în zori,
Când ai plecat cu sufletul la vamă
Spre-Acasa cea de dincolo de nori...

De-atunci te tot visez ca pe-o minune,
De-atunci mi-e gândul obosit de drum,
Nu te întreb nicicând în rugăciune
Dacă ți-e bine unde ești acum!

La mine azi e doliu-n calendar,
Mâinile tale, harnice și sfinte
Se odihnesc? ori cine știe, iar
Frământă aluat pentru plăcinte,

Cum o făceai pe Deal adeseori
Când îți venea copchilul de departe,
Octombrie, duminică, în zori,
Și lacrima-n silabe mă desparte...


Nicolae Nicoară-Horia

Niciun comentariu: