joi, decembrie 10, 2015

Cât s-a furat din tine, țară...


5 Decembrie 2015

Cât s-a furat din tine, Țară,
Nu mai încape în afară,
Te doare sufletul când hoții
Sunt liberi și mersi cu toții

Și cățărați pe piramidă
Rânjesc înspre mulțimea vidă,
Iar cei ce-ți stau aici de veghe,
Mai bine-ar sta și ei în zeghe,

Nu se întreabă niciodată
De ce tu nu mai ești bogată?
Și cu blândețea ta pe gură
Îi ocrotesc pe cei ce fură!

Mă iartă, Țara mea, mă iartă,
Îmi fulgeră cumplit în soartă,
Iar tu îmi cânți din zări străbune,
Deșteaptă-te din somn, române!”

De-o vreme tulnicul îmi plânge
Și simt durerea cum îl frânge,
Se tulbură în Munți gorunii
Și Imnu-i supără pe unii...
.................................
Cât s-a furat din tine, Țară,
Nu mai încape în afară!
Se fură și acum când scriu,
Odată va fi prea târziu...

Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: