marți, ianuarie 26, 2016

De-a baba-i oarbă...


Duminică, 24 Ianuarie 2016

Nu-mi place să mă joc de-a „baba-i oarbă”,
Jocul din pruncie nu-i la fel,
Alesul meu” zâmbește iar în barbă,
Când l-am votat m-am încrezut în el!

A doua zi a și uitat de mine
Și cocoțat pe scaunul cel 'nalt
Nici nu mai are în obraz rușine,
De-acum o să-l votez ...pe celălalt...

O să mă duc la vot, fără-ndoială,
În care tur nu știu până atunci,
El pensie mai vrea și specială
După patru ani lucrați pe brânci!

Nu mă plâng și nu spun că mi-e greu,
Eu după patruzeci nu am atâta
Cât și-a promis-o „călușarul” meu,
Nu-l bate Dumnezeu pe om cu bâta!”

Mustul dacă-i vin n-o să mai fiarbă
Și nu fac struguri florile de măr,
Nu-mi place să mă joc de-a „baba-i oarbă”
Nici „de-a v-ați ascunsa” de-adevăr...

Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: