marți, ianuarie 26, 2016

Mă gândesc la tine, frate Vieru...


Duminică, 17 Ianuarie 2016
(Duminică, 18 ian. 2009, ora 1.30)

Cum lovește-n piatra seacă geru',
Vântul se rănește prin copaci,
Mă gândesc la tine, frate Vieru
Și te-ntreb, Poete, ce mai faci?

Sunt șapte ani de când ciudat sub stele
Tu te-ai dus acolo unde ești,
Eu știu că toate versurile mele
Înlăcrimat adesea le citești...

Același Prut, ce încă ne desparte,
Stă înghețat statornic între noi,
Cum te-aș chema de dincolo de moarte
Să vii în noaptea asta înapoi,

Să recităm până în Ziua sfântă
Lumina care murmură sub pleoape,
La tine-n țară lacrima ta frântă
De ochii mei e-atâta de aproape!

Cum lovește-n piatra seacă geru',
Vântul se rănește de statui,
Mă gândesc la fratele meu Vieru,
Doamne- Tată, dă-i odihnă lui!

Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: