marți, ianuarie 26, 2016

Versuri din popor...


19 Ianuarie 2016, spre seară...

Frunză verde de mohor,
Dragul meu televizor
Iar nu mă mai uit la tine
Și mă simt cu mult mai bine;

Cum dau drumul la canale
Peste tot e numai jale,
Borcea cu a lui Alină
Zi și noapte nu se-alină,

Toate știrile-s făcute
Numai ca să te derute,
Guvernul nu are bani
Pentru oamenii sărmani,

Pentru pensii și salarii,
Numai pentru demnitarii
Care ne conduc spre unde
Nici ei nu ne pot răspunde...

Plină-i sticla de mascați
Și de hoții arestați,
Dar degeaba, 's tot la ei
Miliardele de lei!

Despre școli, despre cultură,
Sănătate, agricultură,
Despre tot ce-i românește
Demult nu se mai vorbește!

Așadar te pun deoparte
Și din somnul cel de moarte
Când se vor trezi ai mei
Mă uit la programul trei...

Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: