duminică, februarie 04, 2018

La Prislop, lângă mormântul sfânt...


Duminică, 4 Februarie 2018
-Cuvinte duminicale-

M-a dus azi-noapte gândul ostenit
La Prislop, lângă mormântul sfânt
Și-acum când scriu parcă aud în schit
Cum picură lumina din cuvânt...

Am fost acolo și mă duc mereu
Să-mi odihnesc neliniștile toate,
La Prislop un fiu de Dumnezeu
Se roagă pentru noi în libertate!

Mă-ntreb și eu, cu sufletul smerit
Și apa se-nfioară în izvoare:
Unde sunt, oare, cei ce l-au lovit?
Batjocura și astăzi îl mai doare!

M-a dus azi-noapte gândul și mă duce
De fiecare dată când vă scriu,
Rugându-se acolo, lângă cruce
Să nu fie în lume prea târziu,

Să se întoarcă cei plecați acasă,
Cu dragoste de ei pe veci mă leg,
Să-mi fie România sănătoasă,
Și neamul meu de-a pururea întreg!

Nicolae Nicoară-Horia


Niciun comentariu: